Co říkají klienti přednášek, seminářů, kurzů a vztahové poradny

Klienti vztahové poradny…

Jste opravdu moc milá, hodná, vnímavá a laskavá… a hlavně profík. Moc děkuji za setkání s vámi, váš přístup, vstřícnost, loajalitu a nasazení. Jste opravdu báječný člověk.
Markéta

Děkuji. Jste naprosto na tom správném místě, protože vnímáte věci tak, jak ostatní ani nejsou schopni. A hlavně svými slovy dokážete dělat člověka lepším a nadějnějším. Děkuji za každé jedno slovo, opravdu to pro mě neuvěřitelně moc znamená a dává mi to sílu a naději do další fáze mého života. Velmi jste mi pomohla v nejhorších chvílích a několikrát mě neuvěřitelně povzbudila. Máte můj obrovský obdiv, dodáváte mi velkou motivaci k tomu, abych se v životě, v sebepoznání a vztazích posunula dopředu. Ještě jednou mockrát děkuji.
Andrea

Nemohu říct nic víc, než jedno velké děkuji. Ještě párkrát si vaši odpověď pozorně přečtu, abych ukotvila ta cenná doporučení. Máte neskutečnou schopnost vyjádřit, pojmenovat, sdělovat, citlivě motivovat… a jsem vděčná, že jste mě přiměla k zamyšlení. Opravdu ze srdce děkuji za vaši energii, čas, náhled, citlivou formulaci klíčových odrazových můstků… a v neposlední řadě za empatické souznění. Z mé strany velká úcta a respekt.
Ivana

Účastníci seminářů a přednášek…

Na každém semináři jsou účastníci dotazováni, jak byli se seminářem spokojeni, příp. co se jim na semináři líbilo nejvíce. Zde jsou úryvky z jejich odpovědí…

Věcné vyjadřování paní lektorky. Z jejího školení jsem dospěla k názoru, že v obchodování po telefonu dělám spoustu chyb.
K. Vídeňská

Živý sangvinický výklad lektorky, praktická cvičení s jejím komentářem.
Radovan Vítek

Nácvik konkrétních situací. Osobní testy, návody jak na zákazníky. Malá skupinka lidí. Řešení konkrétních situaci.
Alena Trubáčková

Profesionální přístup a chování lektorky, výborně zná problematiku.
Ing. Jan Aulehla

Líbil se mi celý, byl velice zajímavý, dozvěděla jsem se mnoho o typech osobností hlavně o sobě. Chtěla bych další aspoň dva dny.
Karin Rybáriková

Vtáhnutí účastníků do děje, nemohli jsme dřímat…
Vít Zwinger

Komunikace mezi přednášejícími a posluchači. Hodnocení testů, řešení možných situací v praxi. Natáčení na video a rozbor chování obchodníků zpětně.
Marie Čepičková

Základy psychologie, to co je na prodejci nejdůležitější, jak působí na jiné druhy lidí.
Lubomír Janík

Velice svižné, dost věcí jsem si ujasnila, velice si cením zkušeností ostatních a jejich rady. Výklad na semináři byl vyčerpávající.
Alice Hrdá

Počet lidí ve skupině, tudíž prostor k učení a procvičování, praktické tréninky.
Jaroslav Beinhauer

Profesionální přístup, výborná organizace, zkušená lektorka, příjemná atmosféra.
J. Rojt

Žádné vnucování názorů, nátlaky, volný průběh semináře, příjemná lektorka, praktické rady.
Petra Matunová

Otevřenost, bezprostřednost, atmosféra, testy osobnosti včetně vyhodnocení.
O. Písecká

Záživná komunikace lektora, individuální přístup, hezké prostředí.
I. Klymová

Paní Mgr. Řehulková dokázala zaujmout, byla temperamentní a komunikativní.
E. Appelová

Velmi efektivní a působení vedení semináře.
K. Bahlunová

Přístup paní lektorky. Spousta zajímavých informací.
R. Králová

Vstřícný přístup paní Řehulkové a ochota probrat i nadstandardní záležitosti.
Helena Peciaková

Přístup lektorky, hodně cvičení a práce v kolektivu.
Petr Jochim