Školení a tréninky

Skupinové tréninky pro firemní a pracovní týmy přímo u vás ve firmě

Tréninky pracovních skupin

Jeden den tréninku.
364 dní lepších výsledků.

Následující školení a tréninky můžete absolvovat individuálně v termínech místech, kde tyto semináře veřejně pořádá České vzdělávací centrum.

Nebo můžete, pokud máte ve firmě skupinku min. 8 – 12 osob, objednat takový seminář přímo k vám do firmy… šitý na míru tomu, co právě řešíte.

Pokud chcete zjistit více informací o uspořádání speciálních “na míru” šitých seminářů, zatelefonujte prosím na číslo 585 227 076 nebo napište e-mailem na skoleninamiru@cvc.cz.

Pracovníci Českého vzdělávacího centra, kteří se starají o realizaci všech mých seminářů, vám zdarma připraví návrh semináře nebo vzdělávacího programu, který vašim pracovníkům pomůže být ve své práci ještě lepší…

“Vzdělání přináší mladým lidem umírněnost, starým útěchu, chudým bohatství a bohatým ozdobu.”

Diogenés Ze Sinópy

Trénink přesvědčivé prezentace

Jak zdokonalit své vystupování před zákazníky a obchodními partnery

Umění mluvit a přesvědčovat

Praktický návod, jak slovy a projevem ovlivňovat názory druhých

Bez důvěry není objednávka:

Jak rozpustit ledy a proměnit odměřené zákazníky v osobní spojence

Péče o zákazníky po telefonu:

Jak pomocí telefonu udržet spokojenost zákazníků a zamezit jejich odchodu ke konkurenci

Profesionální asistentka:

Jak efektivně organizovat práci, úkoly a schůzky

Jak odhadnout zákazníka:

Praktické postupy, jak během 5-ti minut zjistit, co si zákazník myslí… a čím jej přesvědčíte

Telemarketing v praxi:

Jak pomocí telefonu informovat zákazníky o novinkách, domlouvat schůzky, přijímat objednávky a podpořit prodej

Efektivní komunikace žen ve světě mužů:

Jak využít váš skrytý potenciál a přesvědčit o svých schopnostech ostatní

“Líbilo se mi věcné vyjadřování paní lektorky. Z jejího školení jsem dospěla k názoru, že v obchodování po telefonu dělám spoustu chyb.”

K. Vídeňská

“Ocenil jsem živý sangvinický výklad lektorky, praktická cvičení s jejím komentářem.”

Radovan Vítek

“Líbil se mi nácvik konkrétních situací. Osobní testy, návody jak na zákazníky. Malá skupinka lidí. Řešení konkrétních situaci.”

Alena Trubáčková

“Líbil se mi profesionální přístup a chování lektorky, výborně zná problematiku.”

Ing. Jan Aulehla

“Líbil se mi celý den, byl velice zajímavý, dozvěděla jsem se mnoho o typech osobností hlavně o sobě. Chtěla bych další aspoň dva dny.”

Karin Rybáriková

“Dokázala nás vtáhnout do děje, nemohli jsme dřímat… :-)”

Vít Zwinger

“Líbila se mi komunikace mezi přednášejícími a posluchači. Hodnocení testů, řešení možných situací v praxi. Natáčení na video a rozbor chování obchodníků zpětně.”

Marie Čepičková

“Žádné vnucování názorů, nátlaky, volný průběh semináře, příjemná lektorka, praktické rady.”

Petra Matunová

“Bylo to velice svižné, dost věcí jsem si ujasnila, velice si cením zkušeností ostatních a jejich rady. Výklad na semináři byl vyčerpávající.”

Alice Hrdá

“Paní Řehulková dokázala zaujmout, byla temperamentní a komunikativní.”

E. Appelová

„Jsme tím, co opakovaně děláme. Dokonalost tedy není čin, ale zvyk.“

Aristoteles