Školení a tréninky
Skupinové tréninky pro firemní a pracovní týmy přímo u vás ve firmě
Tréninky pracovních skupin
Jeden den tréninku.
364 dní lepších výsledků.
Následující školení a tréninky můžete absolvovat individuálně v termínech místech, kde tyto semináře veřejně pořádá České vzdělávací centrum.
Nebo můžete, pokud máte ve firmě skupinku min. 8 – 12 osob, objednat takový seminář přímo k vám do firmy… šitý na míru tomu, co právě řešíte.
Pokud chcete zjistit více informací o uspořádání speciálních “na míru” šitých seminářů, zatelefonujte prosím na číslo 585 227 076 nebo napište e-mailem na skoleninamiru@cvc.cz.
Pracovníci Českého vzdělávacího centra, kteří se starají o realizaci všech mých seminářů, vám zdarma připraví návrh semináře nebo vzdělávacího programu, který vašim pracovníkům pomůže být ve své práci ještě lepší…
“Vzdělání přináší mladým lidem umírněnost, starým útěchu, chudým bohatství a bohatým ozdobu.”
Diogenés Ze Sinópy
Trénink přesvědčivé prezentace
Jak zdokonalit své vystupování před zákazníky a obchodními partnery
Umění mluvit a přesvědčovat
Praktický návod, jak slovy a projevem ovlivňovat názory druhých
Bez důvěry není objednávka:
Jak rozpustit ledy a proměnit odměřené zákazníky v osobní spojence
Péče o zákazníky po telefonu:
Jak pomocí telefonu udržet spokojenost zákazníků a zamezit jejich odchodu ke konkurenci
Profesionální asistentka:
Jak efektivně organizovat práci, úkoly a schůzky
Jak odhadnout zákazníka:
Praktické postupy, jak během 5-ti minut zjistit, co si zákazník myslí… a čím jej přesvědčíte
Telemarketing v praxi:
Jak pomocí telefonu informovat zákazníky o novinkách, domlouvat schůzky, přijímat objednávky a podpořit prodej
Efektivní komunikace žen ve světě mužů:
Jak využít váš skrytý potenciál a přesvědčit o svých schopnostech ostatní
“Líbilo se mi věcné vyjadřování paní lektorky. Z jejího školení jsem dospěla k názoru, že v obchodování po telefonu dělám spoustu chyb.”
“Ocenil jsem živý sangvinický výklad lektorky, praktická cvičení s jejím komentářem.”
“Líbil se mi nácvik konkrétních situací. Osobní testy, návody jak na zákazníky. Malá skupinka lidí. Řešení konkrétních situaci.”
“Líbil se mi profesionální přístup a chování lektorky, výborně zná problematiku.”
“Líbil se mi celý den, byl velice zajímavý, dozvěděla jsem se mnoho o typech osobností hlavně o sobě. Chtěla bych další aspoň dva dny.”
“Dokázala nás vtáhnout do děje, nemohli jsme dřímat… :-)”
“Líbila se mi komunikace mezi přednášejícími a posluchači. Hodnocení testů, řešení možných situací v praxi. Natáčení na video a rozbor chování obchodníků zpětně.”
“Žádné vnucování názorů, nátlaky, volný průběh semináře, příjemná lektorka, praktické rady.”
“Bylo to velice svižné, dost věcí jsem si ujasnila, velice si cením zkušeností ostatních a jejich rady. Výklad na semináři byl vyčerpávající.”
“Paní Řehulková dokázala zaujmout, byla temperamentní a komunikativní.”